Школа професійної майстерності

/ Переглядів: 230

4.jpg

Якісне оновлення системи освіти, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації бухгалтерів, аудиторів, спеціалістів з оподаткування передбачає необхідність посилення вимог до рівня їх професійних компетенцій та майстерності. Процес навчання майбутніх висококваліфікованих бухгалтерів, аналітиків, спеціалістів з обліку й оподаткування має проходити в умовах, максимально наближених до виробничої діяльності, з можливостями подальшого розвитку фахових та особистісних здібностей. Цьому сприяє організована за ініціативи та під керівництвом д. е. н., професора Михайла Романовича Лучка Школа професійної майстерності.

У Школі професійної майстерності немає переліку питань, котрі б не були цікавими для слухачів та не розглядалися.

3.jpg

Проте насамперед звертається увага на:

  • розвиток навичок роботи та фахових компетенцій бухгалтерів, аудиторів, спеціалістів з оподаткування;
  • налагодження взаємовідносин бухгалтерів, аудиторів, спеціалістів з оподаткування в колективі, із керівниками, власниками, колегами, підлеглими, контрагентами, працівниками контролюючих та правоохоронних органів;
  • вирішення конфліктних ситуацій, пов’язаних із роботою бухгалтерів, аудиторів
  • спеціалістів з оподаткування, грошовими та матеріальними цінностями;
  • побудову системи фахових взаємозв’язків, котра сприятиме ефективному розподілу обов’язків та відповідальності щодо ведення обліку;
  • психологічні особливості формування фахівців – бухгалтерів, аудиторів, спеціалістів з оподаткування;
  • багато інших запитань та відповідей.
  • Заняття у школі відбуваються у формі диспутів, тренінгів, семінарів, круглих столів.